Inauguracja

Tak to już bywa, że każdy dojrzewa do pewnych decyzji, w wyniku których zachodzą zmiany w naszym życiu. Nie inaczej stało się w moim przypadku i oto jestem blogerem. Haha powiecie, że na starosć mi się zachciało, no cóż, tak jak w piosence - 40 lat minęło jak jeden dzień, więc po moich 40-stych urodzinach stwierdziłem, że czas na zmiany - może by tak otworzyć bloga.
Nie mam jeszcze sprecyzowanych planów co do jego charakteru, wizerunku, tematyki, ani w ogóle co do jego całości, to jest taki spontan i napewno będzie on ewaluował wraz z potrzebami chwili. Napewno poruszę na nim sprawy ważne dla osób niepełnosprawnych, bo sam nią jestem, no i spraw rodzinnych, bo też mam założona rodzinę (dobrana z nas para, a i synek nam się udał), ale na bliższe prezentacje będzie jeszcze pora.
Na dobry początek chciałbym wam pokazać sprzęt jaki powiniem według mnie mieć każdy niepełnosprawny jeżdżący na wózku. To iBot4000.




Filmiki są w panelu Video po prawej stronie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz