Travianowy świat - czyli coś na nudne dni?

Nudne dni to naprawdę zmora, człowiek błąka się szukając jakiegoś zajęcia. No jasne że mógłby wziąć i posprzątać albo coś w tym style, konstruktywnego, ale bo to akurat się chce. W telewizji też nic nie ma ciekawego, chociaż kanałów tyle, że aż dziwne.
No i co tu robić? A ostatnio znalazłem fajną gierkę online. Gra się na przeglądarce, bez potrzeb instalowania jakiś programów, wystarczy wejść Travian i już po krótkiej darmowej rejestracji, otwiera się przed nami Travianowy świat. Wrażenie zrobi na mnie graficzny wygląd tego świata. Gra jest prosta, przynajmniej na początku, bo wprowadza nas przewodnik, który zleca nam zadania do wykonania, przez co uczymy się jak i co się tam robi.
Jak będzie później to zobaczymy, a na razie polecam tym, którzy nie mają co robić. Albo tak jak mi wychodzenie z domu nie jest na rękę, bo ja niestety mam ograniczone jeszcze przez schody, czekam na decyzję czy znajdą się jakiekolwiek pieniążki na platformę naschodową, ale na razie cisza, wiec czekam a was pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz